Neserdi inşaAllah canim. Yatiyorum işte bol bol ardaa kalkiyorm sonra gene yatiyorum. Korkuyo insan ister istemez. Bnm de ilk gebeliğim düşükle sonuçlandı. Kanamam başladı bi anda ve doktora gittiğimde geçti herşey için🙄 boyle bi tecrübe edinince insan tedirgin oluyo maalesef