Nazli34 yatış günü ultrasonda baktığında kanama alanı gördü biraz canım, yani bundan öncesinde de lekelenme tarzı şeyler yaşıyordum ama kanama alanım yoktu hiç, bir gün yattıktan sonra kanama odağı durmuş dedi yani bugün öyle dedi yarın doktorum hastanede olacakmış tekrar gel bakalım dedi yine gidicem yarın canım yani çok tuhaf değil mi o kadar kanama oluyor ve bebek hala yerinde Allahın mucizesi bu inşallah korktuğumuzu yaşatmasın