Kadernec Canim ayni sorun bende de vardi. Gecen ay enfeksiyon cikti tahlillerimde antibiyotik ve fitil kullandim kasintim gecti cok sukur ama mantar oldugu icin dr. temizledi icimi solusyonla ..Dun tekrar tahlil yaptik sonucunu bekliyorum. Enfeksiyon ciddi birsey kesinlikle ustune dusun eger ki hamileyseniz sirkeyle falan olacak îs degil.