Kadernec Merhaba bayanlar gebeliğim 25+3 te son zamanlarda çok fazla şekilde vajinal kaşıntım var o kadar rahatsız ediyor ki yerimde duramıyorum geceleri dahi uyuyamıyorum günde 4-5 defa iç çamaşırı değiştiriyorum evde yapabileceğim kaşıntının geçmesini sağlıyacak bişeyler varmı acaba yardımcı olursanız sevinirim 😒🙏🏻
iremby Kadernec küvetiniz var ise doldurup 1 bardak sirke döküp yarim saat oturun suyun icinde iyi geliyor
Gizmolata Kadernec mantar veya enfeksiyondan kaşınıyordur ilaç tedavisi almazsanız allah korusun bebeği etkiliyor, doktora gidene kadar sirkeyle suyu karıştırıp silin günde bikaç kere ama içeriye doğru sürmeyin, biraz rahatlatır ama doktor mutlaka baksın 🥰
mrvears Kadernec bi kaç kez bendede oldu ama bana doktorum sirkeli suyu önermemişti mantar enfeksiyonu olmuşsun bana travazol kullan demişti doktorum ince tabaka halinde sürüyordum hemen geçiyordu
merveklyc Kadernec Ben de ölüyordum kaşıntıdan.Evde iç çamaşırı giymedim bazen etek giydim hava alsın diye karbonatlı su ile temizlendim.Günlük ped kullanıyorsan kullanma.Travazol krem kullandım evde vardı çok iyi geldi.Butun iç çamaşırlarını 60 derecede yika ütüle canım geçmiş olsun 🙏
zenginncanan Merhabalar ben de iki haftadır çekiyorum neredeyse büyük ihtimalle mantar enfeksiyonu olmuşsunuz. Elma sirkesinden bir kapak suya döküp yıkayabilirsiniz çok rahatlatıyor. Ama travozol krem en iyi geldi bana daha önceki hamileliklerimde doktorum vermişti şimdi eczaneden aldım bi günde kesti kaşınıyı
BerrusMom zenginncanan hamile kalmadan önce bende travozol krem kullanıyordum 3 gündür ara ara kaşıntım oldu doktoruma yazdım kullanma bebeğin gelişimini etkiler diye izin vermedi bana ya.acaba yeni hamileyim 10 haftalık ondan olabilir mi
Kadernec merveklyc teşekkür ederim canım yarın doktorumu Arıcam reçetesiz alınabiliyorsa doktorumda önerirse ilacı kullanırım
MyPrncssArwen Kadernec kuzum bnmde 2.5aylikken vajinal kaşıntı olmuştum ve şuan 27 haftaligim hala ara ara yoklar doktoruma söylemiştim ama travazol diye vajinal kaşıntı kremi yazmıştı Çokda işime yaradı kasindikca sürüyorum az bir şekilde faydasını çok gördüm bence sende doktoruna yazdır…
minisinannesiiii Kadernec etkilemez ben de kasindikca yapiyorum çok rahatlatiyo lavabodaki tasa ılık su koyun biraz da sirke onunla yıkanın
iremby Kadernec benimde kaşıntım var ve dotkora soyledim iyi yapıyorsun dedi sanmiyorum sirkeli suyun herhangi bir şey yapacağını zaten doktora da soyledim. Dogal bir yontem bu.
minisinannesiiii Kadernec wcye koyduğumuz masraba mi deniyo ona suyu kaynatın sirkeyi de koyun ılıklaşsın onunla yıkayın ben öyle yapıyorum
Yeppudaa Kadernec sıcak su çok iyi geliyor geçen haftada banada olmuştu uyumaiyordum sıcak su döktüm bir güzel yıkadım temiz iç çamaşırı giydim geçti .