Fatma12345 ben de sizin gibi hissetmeye başladım ilk gebelik olmasına rağmen içimde kelebeğin kanat çırpmasını hissediyorum. Bebeğin beyin gelişimi ile bu süreçte, bebek uzun süreli uyku döngüsü yaratıyormuş kendine ve bu da uzun süreli hareket hissetmemek demek oluyormuş. Merak etmeyin Allahın izniyle sağlıkla alacağız kucağımıza evlatlarımızı🙏🏻🙏🏻