Deletedmom95 ne demek genislik? Ne bicim bi uslup bu? Carsafliyim diyorsun binbir turlu insanin oldugu bir platformda kocanin ve kendinin kabak gibi fotografiyla paylasim yapiyorsun, carsafli olma argumanin olmasa ne olacak acaba? Biz normal dusunebilenler genis oluyoruz, birimizin fotografi yok bile. Bir de bu foruma ilk girdigim zamanlarda sen ve bir arkadasin her gun istisnasiz yatak odasi hayatiniza dair o kadar asiri detaylar paylasa paylasa beni soktan soka surukluyordunuz ki unutmam mumkun degil. Ki bu forumda uc bes kisi disinda kimseyi hatirlamam. Mahrem ne demek, genislik ne demek, edebi her daim koruyabilmek ne demek biliyor musun? Tum gudulerini cevrenizdeki insanlar varken saklayip boyle forumlarda, ozgur hissettiginiz ortamlarda mi saliveriyorsunuz? Bir de insanlara kesinligi olmayan seylerle akil veriyorsunuz! Kac yuz kisi basina gelen seyleri yazmis, uc erkek doktor diyorsun. Ben hicbir fetvada, bilgide erkek doktordan kosarak kac, gerekirse hayatini riske at ama namahrem olmasin gibi bisey diyen de ne gordum ne duydum. Evla olan durum bellidir ama hayati durumlarda olacaklarda bellidir. Dini de kendinize gore cevirip herseyi anlamsiz bir zora suruyorsunuz bir de milletin aklini bulandiriyorsunuz.