mucizemm_3 uc tane dikisi dusunene kadar bir ydisindaki evde dogum surecini ve hastane entegrasyonunu bir de buradaki yasalligi saibeli sureci de arastirir yorum yaparsaniz daha saglikli olur. Kulaktan dolma bilgilerle ydisina atifta bulunmayin. Orada bi suru resmi prosedur(kapida ambulans, hastaneye bildirim, sorumluluk alma gibi gibi) islerken burada kordon dolanmis zorlanan bebege ilk mudahaleyi beceremeyince bebekle anneyi acilin kapisinda atip gidebilen ebeler var. Ne inceleme, ne resmi bir sorgulama. Iki kisinin dogumu iyi gecti diye, boyle resmiyete hic dayanmayan bir seyi savunurken bir arastirin. Nerede, ne, nasil, ne kosullarda yapiliyor diye. Atiyorsunuz bisey ortaya kafalari bulandirip kosenize cekiliyorsunuz.