_imra_1213 Semabkr Yaa Rabbim sağlıklı kavuştursun inşaallah 🌹 bizde 32 olduk benimde 1 hafta ondeymis bebeğim
Semabkr _imra_1213 benim de genetikmis iri bir bebek dedi. Amin inşaAllah tez zamanda sağlıkla alırız kucağımıza son zamanlarda hiç vakit geçmiyor. 😌😅😄
Semabkr Tugce1803 taze anne olunca en ufak şeyi düşünmeye başladım. Bana kalsa evi sırtlayıp götüreceğim. Eşim bir gece kalacaksın alt üstü diyor bende ne olur ne olmaz diyorum. 😅😅
Semabkr Babyy1S kullanmadığım isiticim var onu götüreyim o zaman. Kaynanam görümcem gil sıcak içersen bebeğe zarar verir falan dedi saçma geldi açıkçası ama yasamadigim için de bilmiyorum..🤔
Babyy1S Semabkr saçma zaten doktorlar kahve tüketin diyor yediginizi ictiginizi mideniz sindiriyor bunuda ilk kez duydum benm bebegimde pamukcuk falan olmadı hastanede bol bol kahve tukettim hatta hemsirede cay getirdi 😁
Babyy1S Semabkr klasik sade kahveler daha iyi vucutta ki narkozu hemen atıyor birde sonradan baş agrısı olmamasi icin iyi geliyr ama ben normal nescafe goturmustum digerlerini icemedgm icin siz sade nescafe seviyorsanz onuda koyun
Semabkr Babyy1S Nescafe götüreyim bende Türk kahvesi zahmetli olur şimdi oda yeterli olur sanırım. Teşekkür ederim tavsiye için 😄