Yasmink canım muhtemelen kanın biraz koyu. O yüzden akışı tıkamasın pıhtı olup damarın bir yerinde kalmasın diye kan sulandırıcı vermiş. Korkma şu dönemde çoğu kişi kullanıyor. Ben hamileliğimin başından beri kullanıyorum :) azcık yakıyor ama sıkıntı yok. Ben sağlıkçıyım. Yaptığımız işlem sonrası çoğu hastamızda damar tıkanmasın diye de kan sulandırıcı başlatırız;) sabit çok durma. 1,5-2 saatte bir yürü evde solaş