Aslihan2 melekkizim_00 Bende yaptırdım sorun çıkmadı kürtaj sonrası kanama durmadığı için yapılmıştı kısa bir işlem sonda falan takma islemi olmadı
dermus melekkizim_00 bende yapisiklik vardi , narkoz ile uyutup islemi yaptilar, gunluk hayata hemen geciyorsun zorlugu yok.
Kdrytl Benim rahimde perde vardi canim gecen sene kasım ayinda histeroskopi oldum perde alındı. Haziran ayinda da gebe kaldım 32. Haftalığiz şuan.
melekkizim_00 Kdrytl benimde t şeklinde imiş bir kimyasal geçmişim var nasıl oluyor bazı yerlerde sonda falanda takıyor diyorlar
Angelsmom29 Kdrytl bir sey sorcam histeroskopiden dolayı bu gebelikte serklaj falan yapılmadı dimi size
Berna23 melekkizim_00 ben bir yıl önce oldum histereskopi ve laparoskopi ile perde ameliyatı. 37 haftalığım şimdi sonda takıldı lavman yapıldı ameliyattan birkaç saat sonra çıkardılar.
Kdrytl melekkizim_00 yok canim anestezi yalildi 15 dakika falan sürdü hic bir sey hissetmedim. Sonrasında 10 gün kadsr adet kanamasi gibi kanamam oldu Sonrasında geçti cok şükür. 2 ay kadar korunun dedi doktor hemen hamile kalma dedi zaten Sonrasında hamile kaldim cok şükür
mercimeginanne melekkizim_00 oruçlu gibi aç gittim sonra anestezi verdiler taktilarsada bilmiyorum cnm 🙈
Elvinelvan Bende histereskopi ameliyatı oldum poliplerim alındı bir sonraki ay tüp bebek transferi yapıldı çok şükür şu an 15+6 günlük ikizlere hamileyim allah isteyen herkese nasip etsin inşallah
Melike95 Elvinelvan tesadüf ya herhalde aynı gün transfer olmuşuz bizde 15+6 dayız ve polipleri aldırdım bende