Bdp Merhaba ben 4 defa sezaryen doğum yaptım sadece ilk doğumda rahim iltihab kapmis o sebeple çok kanamam oldu 9 sene önceydi depend falan bilmiyorum bebek bezi kullanmıştım.
Diğer 3 doğumda ilk Hasta bezi takılıyor onu ilk tuvalete çıktığımda çıkarıp ped kullandim .Öyle çok kanamam olmadı.Şahsen rahatta ettim sürekli yürüdüğümüz içinde her kalktığımda değiştirdim .Bı sıkıntı yaşamadım.Rabbim bebisinizi sağlıcakla zamanında kucağınıza almayı nasip etsin