Busbushatun Bdp nekdr kanamanız olcagını bılemıyorsunuz ben 4 gun kadr depend kullandım snra buyuk ped kullandım ama depend kullanım acısından daha rahat
ZehrasMom Bdp ilk zamanlar kanama fazla oluyormuş canım normal ped yetersiz kalıyomuş hem lohusa dönemi dışına çıktı mı çıkmadı mı diye onu düşünme derdinde olmaz hem rahat külot gibi giyiyordun yanından yırtıp atıyorsun bence büyük kolaylık
Tugce1803 Bdp Hastane bana direkt depend aldınız mı diye sormuştu. Ki sormasalar bile lazım ilk vakit eğil kalk bi de onunla uğraşması var, depend te kenarlarından yırtıp atıyorsun
Pnrtrz Bdp depend cok buyuk rahatlıkmış canım ugrasma pedlerle falan al kılot gıbı gıy yırtıp at ben cantama sadece depend koydum
Ipek0z depend alırken bedeni nasıl seçtiniz? Ben 170 boy 65 kiloyum hangisini almalıyım sizce Busbushatun Tugce1803
baby3_ Tugce1803 yurtıp atılıyo ama sonra pijamayı vs çıkarıp giyiliyo . Bende sırf bu düşünceden karar veremedim kalın uzun hasta pedi mi alsam diye
Tugce1803 Ipek0z kalçanı en geniş yerinden ölç ona göre cm yazıyor pakette. Benim 105 cm di L beden uygundu öyle almıştım
Busbushatun Ipek0z ben 170 bıyundayım ama kılom 80 dındoguma gıderken dogumdan snra sıskınlık olur fılan rahat et dıye bedenınden bır buyuk al demıslerdı kalcam fılanda buyuk benım ama bedenler arası ole cok bı fark oldgumu sanmam L beden alın bence
Babyy1S Bdp ben yanima almistm ama doktorum onermedi hasta bezi kullandım ped kurtarmaz ilk 2 gun yogun kanamanz olabiliyr sonradan depend kullandm rahat oluyr
Tugce1803 baby3_ çok zor bişey değil pijama giymek o diğer pedde geçti mi geçecekmi kaydı mı bi sürü sıkıntısı var
istanbul3434 1.70, 34 haftalik hamileyim 82 kiloyum. Ben L almistim burdaki annelerden biri 1.70 85kg ile doguma girmis XL rahat oldu L dar gelir sana dedi ben de xl aldim. Beden soranlara belki faydasi olur
baby3_ Tugce1803 pijama giymek zor değildir belki size göre ama o sezeryan ağrısı ile zor gelecek insanlar olabilir . Ben sadece sordum terslenecek bi durum yok. Herkes yorumunu yapıyor bilmediğimiz için birşeyleri acaba giy çıkar yaparken ağrı olur mu diye . Birşeyleri insan indirgemeye çalışıyo. Şahsen ben ikiz bebek bekliyorum zaten göbek kalacak sezeryan da olunca refakatçi 1 kişi alınıyor . İki bebek benim durumum nası oljr bilemiyorum O yüzden sordum acaba hasta pedi daha mı rahattır diye
DaisyMom Bdp ben bebek bezi kullandim.Bimden 4 numara.Normal zamanda bile ped kullanmiyorum.Gece yatarken akti kaydi derdi yok.
zeyzeyyyy Bdp bence gerekli ilk doğumumda hasta bezi kullanmıştım baya kanamam olmuştu. (Normaldi doğum) Şimdi ikinciye hamileyim depend alıcam mutlaka 1 paket olsa yeter sonra ped e dönüyorsunuz.
Azizesoran Bdp 4 günlük taze anne olarak ped değil depent diyorum. Çünkü çoookkk rahat. Ped de taşma olabilir. Hatta olur.