Ortmenanne16 Ogrtmnanne2 bende 30+3 üm 💐 Her gün bebeğin büyümesi ve kipirtilari ile aşk yaşıyorum. Ne büyük bir mucize. Hafiften kasılmalar oluşmaya başladı. İdare ediyoruz artık. Tüm eşyaları yıkadım ütüledim 32de çantayı hazırlarım diye düşünüyorum 🥳💙🤞
Ortmenanne16 Oysul tam pubik kısmının 2 parmak üzerinde bir sızı oluyor ama yersiz zamansiz yatarken otururken gibi ay ay deyip pozisyon değiştirince hemen geçiyor birde regl haftam gibi doluluk var her an regl olcam gibi yarın kontrol var sorayım doktora 🤞🤞
Oysul morusevenanne sanki böyle anlık bir sızlama gibi olmaya başladı bende hatta aynı sızı yatakta dönerken de oluyor. Sizinki de öyle mi
morusevenanne Oysul bende sadece çömeldiğimde oluyor zaten zor kalkıyordum malum göbek 😂 şimdi bi de bu eklendi 🙂
Oysul morusevenanne morusevenanne ay oturup kalkmak. İnsan ne hallere geliyormuş. Bazen kaldıran olmasa yattığım yerden kalkamayacakmısım gibi hissediyorum 😅😅
Oysul Ogrtmnanne2 onu da lansinoh Aldim ama manuel olanlardan. İlk anda otomatik olanlardan almadım. İşe başlayıncaya kadar idare ederim diye düşündüm
Oysul Ortmenanne16 yok henüz konuşmadık onları. En son 29. Haftamda gittim. Ocak 15 ten sonra gitmeyi düşünüyorum. O zaman soracağım artık. Bana bebek iri olduğu için sezeryan olabilirsin demişti yine de çatı muayenesi yapar mı bakalım