prensssannesiii Birdenizhikayesi aha aynı ben 😂 bnmde bugün belimde ağrı var sabahtir beri. Şimdide vajina ve makata arada bı sancı giriyo cikiyo kasilmam oluyo 10 dakikaya bı hayırlısı bakal bnmki erken gelecek gibi sanki 😁
Birdenizhikayesi prensssannesiii ayy hadi bakalım kaç haftalıksın bizleri de haberdar et 🥰 ben biran önce doğsun istiyorum gittikçe kilo alıyo sezaryandan korkuyorum 😏😊
Birdenizhikayesi askvehuzurum evet gelmeyenler de varmış çok şükür bizlerden geliyo Rabbim aratmasın kimseye 🥰🙏
prensssannesiii Birdenizhikayesi 37+5 olduk teyzesi 😍 ayy valla bizimkide doğsa artık kendimi dozer gibi hissediyorum çünkü 😁😁 bel ağrısı ve kasılma devam ediyo bakalım hayırlısı 🤲
tugce_25 Birdenizhikayesi 6. Aydan beridir geliyorr şu zn 37+4 ama ortada bebek yok doktor hormonlardan dolayi olduğunu söyledi
Hilalsny Birdenizhikayesi dogum belirtisi mi bilmiyorum ama dogumdan once sut gelirse sutun cok olcak diyolar dogru mudur bilmem :)