Kızlar sütüm geliyo ama bebeğimin daha gelmeye niyeti yok 😄 süt gelmesi bi doğum belirtisi mi yoksa normal mi çok fazla gelmiyo az az dün sağdan geldi şimdi her ikisinden de Allah’ım inşAllah doğururum 😁🤪sağlıkla tüm istiyenlere Rabbim nasip etsin tüm doğum yapıcaklara da Allah’ım sağlıkla kucaklarına almayı nasip etsin inşAllah 🙏❤️