Merhabaa❤ Sonunda banada gebelik postu açmak nasip oldu. Birlikte totem yapmıştık hatırlarsınız. Şimdi hep birlikte kese görmeyee🥳 Beta hcg sonucum dün 107ydi benim keseyi görmem biraz sürebilir. Bugün itibariyle 4+2 yiz çok çok miniciğiz. Bir dahaki kontrolümüz haftaya cumartesi günü belki kesemizi azıcıkta olsa görürüz. Siz nasılsınız, kaç haftalık oldunuz, kesenizi gördüğünüz mü😍😍
Bide Hamile olmak çok güzel değil mi🥰