Beclal geç gördüm kusura bakmayın. Milimini bilemedim oğlum 5 yaşında şimdi ona hamileyken yaşadım şuan ikinciye hamileyim. Şimdilik bundabir sorunum yok. Ama doktor 3.evre artık böbrek dayanamaz çok riskli de olsa takmanız lazım dedi. Riskleri biliyorsunuz dur zaten lütfen iyi bir doktora gidin. Stent takma işlemi işlemin yapıldığı yer itibariyle zor görünüyor hiç korkmayın sinek ısırığı gibi. Hele o böbrek ağrısından sonra hiç anlamaz ama çok şükür edersiniz. İyiki takılmış demiştim.