yarennida1919 Anneler ,sağ böbreğim felaket derece ağrıyor dayanılmaz raddeye geliyorum ,doktor kum dökebilirsin dedi, ilaçta vermiyorlar ,bebeğe zararı oluyor mu bu durumun 32 oluyorum yarın ,böyle olan var mı hiç aranızda ?😔😔
MiniKaya yarennida1919 benimde taşım oynamıştı canm bebeğe bir zararı yok doktorun söylemiştir günde 6 taneye kadar patol içebilirsin bol su iç bana hareket oturmaktan daha iyi gelmişti idrarını sakın tutma geldikçe git sıcak uygulamak yerine sıcak duşa girmek daha iyi gelir demişti doktorum bütün vücudu ısıtmak daha çabuk geçiriyormuş ağrıyı ve benim sancımı geçiren ev yapımı yoğurt suyunu sabahları bi çay bardağı içtim ikinci gün ağrı falan kalmadı deneme şansın varsa dene derim
Minikkusum_ yarennida1919 ben de taş düşürdüm o açıyı biliyorum tarif edilmez bi acı ya bol su iç demişti bide çok hareket et dedi çok şükür düşürdüm de kurtuldum inşallah sende kurtulursun boll su içmeye çalış hareketli ol inşallah kumsa dökersin zaten
Hellolo yarennida1919 geçmiş olsun canım 17. Haftadayım benimde aşırı sağ böbrek ağrım vardı doktorum böbrek büyümesi dedi takım takipteyim doğumdan sonra düzeliyormuş sanırım
Muazzez37 yarennida1919 bendede ayni problem vardim büyüme vardi sag tarafımda doktorum yatma sagina sakın dedi sonra çok şükür hafifledi
Pembekar Benim sağ bobregimde büyüme oluştu çok riskli seviyedeydi stent takıldı ve ne yazikki böbreğe bağlı tansiyon sıkıntısı yaşadım. Doktorunuzla sık görüşün ve bol bol su için icebildiginiz kadar. Rabbim şifa versin inşallah çok zor bir ağrı 🌹
Hellolo Pembekar canım geçmiş olsun bende de büyüme var nasıl takılıyor stent korkuyorum açıkçası bende özele gidiyordum aile hekimim devlet hastanesine de gözükmemi önerdi
Beclal Pembekar merhabalar. Böbrekte büyüme mm cinsinden ne kadardı acaba, bende aynı durumla mücadele ediyorum ve sanırım stent takılacak. Birde stent takılması sancılı bir işlem mi bilgi verebilir misiniz. Çok geçmiş olsun.
Busra3509 yarennida1919 aynı durumu 2. Ayımda yasamıstım. Cok zor bir durum perisan etmisti beni. Sıcak su uygulayn bolbol rhatlatmısdı beni.. Su icin birde bolbol
Catmom yarennida1919 merhaba 15. Haftaya girdiğim gece acilde sabahladım. Bulamadılar ne olduğunu kum olabilir dediler. 4 gün çektim valla yerlerde süründüm. Sadece ağrı da değil bulantı da vardı. Taş kanalda sıkışmış ya da arka tarafta olabilir ultrasonda görünmüyor dendi. Genel anestezi istemediğim için lokal uygulama ile stent takıldı. Ama benim soldaydı. Doktor genelde sağda olur hamilelikte dedi. Uzun süreli sancı bebeği strese sokarmış. Bir de böbrekte büyüme de sorun. O süreçte parol ve buscopan verdiler ama kar etmemişti. Ben stent ile kurtuldum. İnş bir çözüm bulunur, gerçekten çok çok zor çünkü. İhmal etmeyin hamilelik son zamanlarda riski olabiliyormuş.
yarennida1919 Catmom evet böbrek büyümesi varmış nöbetçi doktora göründüm ,Pazartesi kendi doktorum bakacak 🥺
Pembekar Beclal geç gördüm kusura bakmayın. Milimini bilemedim oğlum 5 yaşında şimdi ona hamileyken yaşadım şuan ikinciye hamileyim. Şimdilik bundabir sorunum yok. Ama doktor 3.evre artık böbrek dayanamaz çok riskli de olsa takmanız lazım dedi. Riskleri biliyorsunuz dur zaten lütfen iyi bir doktora gidin. Stent takma işlemi işlemin yapıldığı yer itibariyle zor görünüyor hiç korkmayın sinek ısırığı gibi. Hele o böbrek ağrısından sonra hiç anlamaz ama çok şükür edersiniz. İyiki takılmış demiştim.
Muazzez37 yarennida1919 Allah sifa versin insallah canm su gibi gecer ins. Zaman senin icin ve biran önce rahatlarsın ağri oldumu insan hicbisyden zevk almıyo çok zorlanıyo