benaslindayohum Kizlar 13+2 de ilk tahmin %60-70 kiz dendi hatta bagdas kurmus gbi geldi bana ama doktor ayaklari havaya dikmis dedi 😀 değişir mi yaa
Nisan30 benaslindayohum yanılma ihtimali olabilir canım 12. Haftada bana erkek dedi doktorum 13 de kız gibi dedi 15+4 de bugün gittim net bir şekilde gördük erkek o yüzden biraz beklemeni tavsiye ederim kesin demeden 🥰
_glc1991 benaslindayohum banada erkek dedi ama sonra dedi kordonda olabilir kaldım öyle şimdi detaylı ulturasyonu bekliyorum orda net belli olur
MiniKaya benaslindayohum bende 16 da %90 kız dendi 17 de erkek olabilir dendi 22 de detaylıda erkek olduğu netleşti ☺️
benaslindayohum Nisan30 ya erkek donebilirde kiz donmez diyorlar genede tabikide 1 ay sonrayi beklicem net degil zaten ama doner mi acaba iste 😁
hatice_03 benaslindayohum Yüzde doksan beş kızın var diyen doktor sonraki haftalarda göremedi cinsiyetini bugün öğrendim oğlum olacak 20. Haftadayiz artık değişmez heralde 😂
Raymalifalitiko benaslindayohum bugun bana da erkek dedi 11+6 haftaligim bir oglum var birde kızım olsun istemistim ben de gördüm bacak arasında ufak bir çıkıntı o yuzden erkek galiba ama dönsün istiyorum..Haftaya tekrar bakacak hayırlısı olsun sağlıklı olsunlar da..
benaslindayohum Raymalifalitiko rabbim insallah gonlunuzdeki sağlığıyla nasip eder benm ilk ama hep kiz istyorum 😀 cevremdeki herkeste senin erkek olucak rahatsin diyor ama kismet 😁
Neslihan1903 benaslindayohum kız dönmüyor canım banada %70 kız dendi 11+6 da ikili teste 25 olduk şimdi kızım olacak
Angelsmom29 benaslindayohum bizim bebişte ultrasonda cok hareketliydi doktor bakamadı bile kızı andırıyor ama sadece andırıyor dedi 🤭17 haftayı bekliyoruz bakalım değişecek mi değişmeyecek mi 15+1 olduk su an
Melike0642 benaslindayohum Sanmıyorum canım genellikle erkekler değişiyor oda kordondan dolayı yanılıyorlar 😊
Ayse_63 benaslindayohum gorumceme 7.ayına kadar kız dedi doktor .7.ayında erkek olduğunu öğrendi. Tabi herkesi öyle olacak diye bisey yok 😊
Angelsmom29 benaslindayohum aksine ac gittim bizimki ac olunca coşuyor sanırım 🤭hatta hastahaneye giderken cikolata yiyecektim unuttum ay şimdi hiç hareket etmez dedim ama bizim bebiş şaşırttı bizi