22olacagız yarın 51,5 la başlamıştım şuan 54-55 gidip geliyoruz ,ben genelde sabah kahvaltısı dışında ekmek tüketmemeye çalışıyorum,günlük şeker aldıgım besinlere dikkat ediyorum,şeker testi yaptırmayacagım için ekstra hassasım,yumurta her gün yemeye çalışıyorum,bol salatalık domates vazgeçilmezim,günlük muz ve ceviz mutlaka tüketiyorum, yemeklerde de semizotu her hafta yiyorum,beyaz ya da kırmızı et,enginar da koymaya çalışıyorum her haftama,akşamlarıda bir sade soda yada kefirle kapatıyorum ,genel olarak bu şekilde 🙂