Yaseminkcmn canım birseyler almaya baslama bence bir sonraki seferi bekle . Bende 12 de gittim doktorum olasılık söyleyebilirim ama bir sonraki geldiğinde kesin cinsiyeti söylerim dedi. 17. Haftada kesin öğrendim kız oldugunu . Buna ragmen ben bile 22. Haftada yaptıracagım detaylıyı bekliyorum . Kesin deseler bile değişebiliyor hersey. Tabi yine sen bilirsin . Bu benim fikrim 🥰