Atesbeyinannesi Meral0203 [url=https://hizliresim.com/7t0N5B][img]https://i.hizliresim.com/7t0N5B.jpg[/img][/url] Nub teorisini biliyorsanız bize de tahminde bulunur musunuz 🥰
Meral0203 Atesbeyinannesi resimde yuzu bizden tarafa dogru bakiyor nub da yan olmasi gerekiyor ama bence erkek bi kucuk cikinti gordum onde kordon degilse tabi
Meral0203 Aylin1 yok canm.keseden belli olmaz keseden anlanak diye birsey olmaz bence ben oyle dusunuyorm benm her gittigimde kese yamuk yumuk oluyor cunku 😁
Aylin1 Aylin1 sonra kardeşimle gittim pandemiden dolayı içeri artık kimseyi almıyoruz dediler ama en son gittiğimde tekrar almaya başlamıştı
Aylin1 Meral0203 bilemiyorum hayırlısı artık doktor tahmin yapmıştı daha önce bir kaç güne gidecem umarım kendini gösterir
ecembugra53 Aylin1 olır canım haftası gayet iti benimse o zaman lar tam net 16. Hafta da belli olmustu 😊