Gamzeakd 12oe sen gittin mi canım doktora ? Konuşmuştuk ya merak ettim 🥰 ben gittim bugün herşey yolundaymış 😅 kıpır kıpırdı iki dk yerinde durmadı çikolatayı yediğime pişman etti beni 😂
12oe Gamzeakd ay maşaAllaah 😁😍 ben geçen hafta gitmiştim bir dahaki randevumu bir ay sonraya verdi ocak sonunda nasip olursa gideceğim. Herşey güzel çok şükür ama bu sabah çok tansiyonun düştü ondan dolayı sıkıntı oldu. Ay bir dahakine bende çikolata yiyip gideyim çok sevindim herşeyin yolunda olmasına 😁❤️Bir dahakine ne zaman gideceksiniz
12oe Gamzeakd ay hadi bakalım hayırlısı olsun inşaAllah 😁 bizimkisine erkek demişti ama tam hani belli değildi. Sağlıklı olsunlarda inşaAllah
Gamzeakd 12oe amin inşallahh benim bir oğlum var gönül isterki olmayan olsun ama ilk önce sağlık 🥰 bebeişlerimizi korusun rabbim 🌺
12oe Gamzeakd hayırlısı olsun inşaAllah. Bende kız kıyafetlerini baya beğeniyorum ama hayırlısı tabii sağlıklı olsunda 😁
KaanErkan-mom 12oe Erzurumluyum ben çok yedim. Hatta yeni yedim😁 zaten çok az miktar koyuluyor çorbaya hiç sıkıntı olmaz. Ve pişmiş olduğu için yiyilebilir. Doktoruma söylemiştim ben bunu pişmiş maydonoz,, aşotu bir şey yapmaz dedi😊
12oe KaanErkan-mom çok teşekkür ederim çok sağolun bilgilendirmeniz için gönül rahatlığıyla içebilirim o zaman ☺️