heyymomm aysenurkurtcuk ben artık yatakta oturup ağlıyorum 😄😄😄 o kadar hiçbir şey işe yaramıyor başta rennie duo şurup işe yaramıştı ama şu an onda da tık yok resmen oturarak uyuyorum boynum belim hep tutuldu
Mugehkc aysenurkurtcuk ılık süt azdırır gaviscon yada sekerlı su iç gaviskon hamılelıkte zararsız ddı doktor