Cemosum elediyebiri 19 mayıs doğum sezeryan olduğu için kesin tarih.kizimiz olucak benimde 18.haftada gösterdi . Genelde geç gösteren bebek kız olur derler
bus91 elediyebiri aa evet arkadaşımda Danimarka da yaşıyor şubatta dogumu var aman alırım erken diye diye şimdi heryer kapanmış buradan anneler kargo yaptı
Dilarraa Bsmlh merhaba sezeryane kendiniz karar verdiğiniz için mi söylediniz yoksa doktor mu dedi çünkü benimde tarih 10 mayıs gösteriyor
Bsmlh Dilarraa doktor karar verdı ılk Sezeryan Bunda ssvd çok istedim ama suan pek öyle durmuyor diye tekrar Sezeryan günü verdı
eymonunannesi Pemberuyam_ merhaba babynest ölçünüz nasıl acaba baktığım sitede 0-4 ay ve 0-24 ay olarak var kararsız kaldım
Pemberuyam_ eymonunannesi bilmiyorum üzerinde hiç öyle bişey yazmıyo ama madem iki boy bence büyük olanı almak mantıklı, şöyle söyliyeyim bizimki bebek epey büyüyene kadar kullanılabilir
Dnzz888 Birgul sağlıla gelsinler inş eksikler tamamlanır bir şekilde,ilk hevesten acele ediyor gibiyiz biraz aslında ama insan tutamıyr kendini☺️
Birgul Dnzz888 evet gerçekten oyle bazen bişey almaya karar veriyorum herşeyi aldım ya sonra alıcak bişey kalsn bi an da almiyim diyorum bi bakıyorm yine bişeyler alıyorum 😇
bltern1 elediyebiri benim de doğum 7 mayıs görünüyor ama nasıl öğrenemediniz cinsiyeti çoktan belli olması gerekirdi
Tgcbdr elediyebiri 3 mayıs gösteriyo nasipse oğlum olucak🥰 Şimdilik Bebek arabamızı ve bir kac tane tulum aldık diğer eksikleri de yavaş yavaş tamamlamaya başlıcaz
NilayRuya Acemi_anne04 yok canım ptesi randevum var doktora büyük ihtimalle girmemi isteyecek 😇 sen girdin mi?
Acemi_anne04 NilayRuya geç degil mi canım beni araştırma hastanesi geç olur diye kabul etmedi bende özele gidicem o yüzden
NilayRuya Acemi_anne04 valla kuzum hiç bilmiyorum ilk tecrübem doktor ne derse ona göre hareket edeceğim özele gidiyorum ben