elediyebiri Kuzucumm En güzelini yapiyorsun. Indirimleri takip etmekte baya faydali oluyor. Bende yavas yavas esyalari almaya baslamak istiyorum. Burda bir bebek arabasi icin 8 hafta beklemek gerekiyor. Bir Ay da oda ortaminda birakin kokusu degissin diyorlar. Dükkanlarda kapali hep almanya da. Bakalim nasil yapacagiz. Annemler de biseyler alip hazirlik yapmak istiyorlar simdiden.
elediyebiri Kbra007 Bana da bir emzik, bir zibin, bir cift corap, patik hediye geldi. Ilk hamileligimi duyurdugumda. Tabi kiz erkek karisik versiyonda 😂
zezeyyy elediyebiri 10 Mayıs sezaryen günü aldık 2. oğlum olacağı için pek bir şey almayacağım abisininkiler uzun bir süre yeter araları 1,5 yaş🥰
elediyebiri Tuba04 Bu appte hamilelik gününü dogru verdin mi? Eger evetse app‘e Ilk girdigin zaman üc nokta var sag alt kösede. Ona tikla ve ayarlara Git. Dogum tarihi falan yaziyor orda.
elediyebiri Pemberuyam_ biberon ve emzikleri özel dikkat ederek mi aldiniz? Cünkü Philips Aventin cam biberon ve emziklerini herkes Cok tavsiye ediyor. Sizin hazirliklar nerdeyse bitmis. Pek bisey kalmamis. Hayirlisiyla kucaginiza alin bebeginizi. Babynest büyük bir rahatlik. Ayakta sallama olayi Aklima gelmemisti hic Ama Ben bir arkadasima hediye etmistim. Kiz Cok memnun kaldi. Odada otururken yanina aliyor bebegi. Ya da misafirlige gittiklerinde beraber götürüyor. Bebegi onun icine koyuyor direkt uyku vakti geldiginde ya da genel olarak bebek uyanik oldugunda. Böylelikle kimse kucaginada almaya cesaret edemiyor 😂
Pemberuyam_ elediyebiri Teşekkür ederim inşallah🙏hayırlısıyla hepimiz bebişlerimize kavuşalım inşallah.Benim ikinci hamileliğim ilk oğlumda wee baby ürünlerini kullanmıştım fiyatları da uygun çok memnun kalmıştım o yüzden yine emzik ve biberonu wee baby cam olanlardan aldım
elediyebiri mucizemm_3 elinizde varsa ürünler sanslisiniz. Onun disinda heves ettiginiz bisey olursa size de Alma imkani doguyor indirimlerden. Saglikla kucaginiza alin bebeginizi.
mucizemm_3 elediyebiri amin… beşik,puset, araba koltuğu,battaniyeler hepsi elimde var. Sadece geri kalanları alacağım kıyafet, kapı süsü gibi…
elediyebiri 1991_1991 Hayirli olsun simdiden bebeginiz ve onun icin aldiklariniz. Aslinda insan kendini yormadan yavas yavas almak istiyor esyalari.
Acemi_anne04 elediyebiri bizimde 25 mayıs gösteriyor cinsiyeti tahmin etti tek doktorum haftaya öğrenicez inşallah😊
Birgul elediyebiri bende aksine hiç bişey bulamıyorum 🙈🙈 ben biraz erkek cocukcuydum yani böyle pembe renkleri falan sevmiyorm cok ondan sanırım 😂😂
elediyebiri Birgul Bende hic sevmem Pembe renklerini. Annem bana cocuklugumda bile giydirmemis 😂 Yani 32 senedir hic giymedim o rengi. Bir de hic cevremde kiz bebek olmadi. Hep erkek bebekler var. Kizim olursa nasil olurum bilemiyorum hic
Gigy elediyebiri Mayıs ortası Allah’ın izniyle kızçemiz olacak 🙏ufak ufak kıyafetleri aldık ,büyük eşyaları da Şubat gibi düşünüyoruz kısmetse ,detaylı ultrasonu bekliyorum dört gözle 🤭🤩🤩
Pinaryuce35 elediyebiri benimde 4 mayıs civarı herşey aldım diyebilirim takım tulum lar banyo seti kremler odası herşeyi tamam ufak tefek şeyler kaldı sadece nasipse oğlumuz olacak.
socialmom0 elediyebiri doğrudur sürekli aklımda kolsuz zibinlari giydir çıkar yaparım diye düşünüyorum hayırlısı bakalım nasıl olacak erkek bu arada bizimki çok heyecanlı büyüdükçe heyecanı büyüyor
elediyebiri socialmom0 tahmin edebiliyorum. Böyle hareketlerini hissettikce insan daha da heyecanlaniyor
Chucky elediyebiri 4 Mayıs dediler tahmini doğum tarihi evlilik yıldönümünüz 🙈 Ama sezeryan olacağı İçin büyük ihtimalle 26 nisan olacak benim doğum günüm 😂 bilerek yapsak bu kadar ayarlayamazdık 🙈
Eczmery123 elediyebiri neden cinsiyet kesinleşmedi ki? Ben 22haftalık hamileyim. Doğumum 14 Mayıs görünüyor. 16haftadqn beri cinsiyet belli. Kızlar kendini geç gösteriyor. Erkek olsaydı belki 12 haftalıkken belli olurdu. Kızım olacak inşallah 🥰 Bugün detaylı ultrasona girdik.
elediyebiri Eczmery123 Ilk gittigimde 16 haftalikken sirti dönüktü, sonra yan döndü. Bir Türlü bacak arasina bakamadik. 20. haftada gittigimde de Cok hareketliydi. Doktor ölcüm icin bile zor foto yakaladi. O arada Sürekli hareket halinde oldugundan bacak arasina da bakamadi
Bd21 Benimde 26 mayıs gözüküyor herşeyi aldim neredeyse pek birşey kalmadi bez Sampuan küvet bunlar dışında 🥰😊
Bsmlh Merhabalar 10 Mayıs doğum Sezeryan kızım olacak şimdi detaylıdan geldim sükür herşey iyi🤲 Henüz başlamadım birşey almaya yeni baslayacagım
Dilarraa Bsmlh merhaba sezeryane kendiniz karar verdiğiniz için mi söylediniz yoksa doktor mu dedi çünkü benimde tarih 10 mayıs gösteriyor