Benimo Yeni13 hemoroid oluştu hamilelikte bende. Çok acı çektim yeni geçti acısı. bebek de iri olunca doktor sezeryan tavsiye etti bana da mantıklı geldi
1cansu Biz 34+5 de 2590 çıktık ilk zamanlar hep önden gidiyodu simdi kilosu yavaşlamaya basladi ama takmiyorum çünkü kordonu dolanmis 2 kere boynuna cok kilo alirsa sikinti olabilir bebisime
Gulay_41 Yeni13 Yeni13 bir hafta önden gidiyor biraz kilolu bir bebek olucak dedi 4 kiloyu gecirmemeye çalış dedi ama benim sezeryan olucak kiloluda olsa sıkıntı olmaz yine
Yeni13 Gulay_41 sağlıkla kucağınıza alın inşallah ben normal doğum istiyorum o yüzden çok kilolu olmamasını istiyorum
Gulay_41 Yeni13 amin inşallah sizde hayırlısı ile alırsınız inşallah kucağınıza arkadaşım 4100 Gr normal doğum yaptı 4 kilo ya kadar sıkıntı olmaZ inşallah sizin icin
1cansu Yeni13 iştahım kesildi idari izindeyim evdeyim belki ondan bide gece sırt üstü uyuduğum zamanlar oluyo belki oda etkiliyor olabjlir