ebrarecem İkncide bende 13te gaz hareketi karışık bebek tepkisi hissettim başta ihtimal vermedim 14 haftada net hissettim bebekmiş :)
Pelin093 ebrarecem dimi benimkide cünkü gaz farkli hareket farkli gibi geldi dün zaten 2 kere anca oldu olmadi diyebilirm cok hafifti 😊