Pelin093 Merhaba 2. gebelikte bebegin hareketlerini daha erken hissedildigini duymustum.siz kacinci haftada hissettiniz? Ben 13 haftaligim bazen gaz mi bebek hareketimi kararsiz kaliyorum 🙈😅
Angelsmom29 Pelin093 oğlumu 17 haftada hissetmiştim bu bebeğimi de 14 haftadan beri ara ara hissediyorum sanki ama tam cözemedim daha bebek mi diye 15+1 im su an 🥰
SutlacimiYedimmiBen Zeynepahmett ahh ikizmi masallh ne güzel cinsiyetleri belli mi önceki yavrunuz kaç yasinda
Zeynepahmett SutlacimiYedimmiBen sağ ol canm benim.. kızım 29 aylık tam. Erkek dediler ayrıntılı ultrasonda. İnanki bir daha ben de sormadım söylemedi de doktorum:) geçen eşime dedim yine teyit etmedik belki değişmiştir:) 30 haftalıgim
Hilal126748292 Pelin093 Bende ikinciye 16 haftalık hamileyim üstelik ikiz. 😊 ben bu hafta itibariyle inanılmaz hissediyorum çok güzel bir duygu
Ces Pelin093 ben ilk Bebişimi 18de hissetmiştim bu bebişte 18e giricez 2 gün sonra tık Yok anlamadım😄
SutlacimiYedimmiBen Ces bendede öyle olmuştu tam tersi ikinciyi daha geç hissettim onuda göbek yağına bagliyorum
asra42 @Pelin093 benimde ikinci gebeliğim 13 14 haftalik hissettim kuzumu 😍ilk bebeğimi 18 haftalik hissetmiştim 🥰
Pelin093 burcumelis 2. gebelikte 3. aydan sonra hissediliyo hafif diye okumustum biyerde erkendir heralde bende sormak istedim
Zeynepahmett SutlacimiYedimmiBen teşekkür ederim canım. Cümleten sağlıkla zamanında kucağımıza alırız inşallah.. evt ilk gidişimde soracam:)
Eski9 Pelin093 valla 14 haftaligim tık yok daha hiç hissetmedim eli kulagindadir heralde 😁😁 ilk gebelikte 16. Haftada baslamisti