Pnrbyr-2555 Yaaa ne güzel bir histir. 🥰Bizde 12+6 olduk sabırsızlıkla bekliyorum o günlere gelmeyi ☺️
Miskokulum35 Pnrbyr-2555 harika bişey ya 😍biraz önce oldu eşim 10 dk eşi karnımda bekliyor 😍3 defa bişey hissettim diyo 😊 sendede oldu mu diyo 😊zaten ilk ben hissediyorum dedim 🤣
Miskokulum35 Madinanin-Annesi ya bazıları asla olmaz imkansız falan diyorlar ya hissetmene rağmen ondan dedim 😊
tatlissannee Bende 19 haftanın başında hissettim ilk çok güzel bir duygu😍 şuan 21+2 yiz geceleri daha çok oynuyor ama düzensizlik var biraz 24 ten sonra düzelirmiş öyle diyorlar bakalım🤩
Miskokulum35 tatlissannee gün geçtikçe herşey daha güzel oluyor 😘 gececi günlere geçmeyi bekliyorum 😊😊
Yenigebe9 Miskokulum35 ne kadar ayniyiz bende once 2 kilo verdim suan hamile kaldigim kilodayim 😊 umarim cok yavas aliriz
Madinanin-Annesi Hafise vallaha ben hiss ederdim.Kime soylesem oyle seymi olur derdi ben evet var ben hiss ediyorum derdim.
meryemmblog Geçti yani hala ilaç kullanıyorum suan 9. Haftadaym 12.haftaya kadar kullanıp kontrole gidicem inşallah Miskokulum35 Miskokulum35