Miskokulum35 meryemmblog sağol canım teşekkürler. İnşallah en yakın en kısa zamanda istediğin olur 😇 🌸
meryemmblog Geçti yani hala ilaç kullanıyorum suan 9. Haftadaym 12.haftaya kadar kullanıp kontrole gidicem inşallah Miskokulum35 Miskokulum35
Yenigebe9 Miskokulum35 çok şükür, agzimda metal tat disinda. Gobegim kasinmaya basladi, kasilamiyorum bol yagliyorum ama tatli tatli kasiniyor. 😁 Sizde nasil gidiyor, kilo aldiniz mi
Miskokulum35 Yenigebe9 benimde kaşınıyor karnım 😊 ben 52 kiloyla hamile kaldım 2 kilo vermiştim ilk 3 ay şimdi yine 52 kiloyum 😊sanki bu aralar aldım gibi sen aldın mı kilo
Yenigebe9 Miskokulum35 ne kadar ayniyiz bende once 2 kilo verdim suan hamile kaldigim kilodayim 😊 umarim cok yavas aliriz
Madinanin-Annesi Hafise evet gaz gibi gelecek ama aonra fark edeceksinki qaz degil annesin anlayacaksin
Bernayben Miskokulum35 canım allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah☺️ Evet muhtemelen bebiştir o, ben de 19. Haftada hissetmiştim. Piti piti kıpırdıyordu☺️☺️ Dünyanın en güzel duygularından biri bence😊
Madinanin-Annesi Miskokulum35 neden imkansizki ben 12haftamdan hiss ediyordum.Ama kimse bana inanmiyordu soyledigimde.Ama ben anneyim hiss ederim
Miskokulum35 Madinanin-Annesi ya bazıları asla olmaz imkansız falan diyorlar ya hissetmene rağmen ondan dedim 😊
Madinanin-Annesi Barbi bence asil ilk hiss eder cunki biz o hissi bilmeyiz karin hep bos birden ucinde bir weyler var ve haraket ediyor.Hemen algilariz
Madinanin-Annesi Hafise vallaha ben hiss ederdim.Kime soylesem oyle seymi olur derdi ben evet var ben hiss ediyorum derdim.
Writebirds Miskokulum35 evet bende dün hissettim 17 ye gircem inşallah bugun de hissettim elimin altında minik minik dokunuşlar gibi ama ben ilk 14 müydü öyle bişeydi o zaman hissetmiştim elimin altında olduğunu biliyordum elimin altından kaydı gitti çok değişik Bi histi sonra daha öyle dikkat etmedim artık anlayabiliyorum 🥰🤗👍🏻