Asya_2402 Asya_2402 Doktorum iyimser yaklaşıyor,rahmi kurtarmak için elimden geleni yapacağım Dedi.Erken doğum riskim var elbet artık bebeğin bekleyeceğini,durumunun kötüye gitmeyeceğini umuyoruz.Bende de mesaneye kadar yapışmış çünkü.
My12 Utkununannesi benimde aynı şekilde plesenta önde geliyor rahim ağzını kapatıyor düzelmezse normal doğum yapamazsın her ay takip edicez düzelebilirde düzelmeyebilirde dedi
Vkdldkc Goncikim senin iyimiş bence kilosu dert etme hiç ben 34 te gittim en son 2.150 dedi kilosuna haftasına göre normalmiş. Ciğer geliştiri iğne vurundun değil mi ¿
masalveannesi_41 Goncikim endişelenme bende 32. Haftada 1950 gr 44 cm dünyaya getirdim bebeğimi. 19 gün kuvezde kaldı Allah’a şükür şuan 3 yaşında hiçbir sıkıntısı Yok 😍
Vkdldkc Goncikim benimde tamamen kapalı totalis ayrıca mesaneme de yapışık doktorlar genellikle en kötüsü en baş söylüyolar korkmayın bence. Benim doktorum elimden geleni yapıcam rahmi kurtarmak için dedi. Benim doktorum özelde doçent kendisi sürekli totalis ameliyatlarını yapan bi doktor araştırıp gitmiştim bu konuda gayette başarılı umarım benim ameliyatım da başarılı geçer
Goncikim Vkdldkc inşallah canım doktorum da önden gidiyo zaten dedi şükür🤲🤲 pazartesi günü vurulucağım ciğer geliştirici iğneyi yani doğumdan 1 hafta önce, siz vuruldunuz mu,
Aryam-15-15 Goncikim plestanta asgda oldu icnmi aliyolarmis yani rahmi anlmadim tam olrak banda rahim agzni kaptiyor demisti ilk Sonra gitimde artik rahim agzni kaptmiyor dedi ve yukari cikma ihtmali cok yuksekmis yani herkeskni genlde cikyor ya bn. Doktorum hic oyle demedi yukari cikmazsa erken dogum kanma olur dedi bn sordumda ve sezryan olursun dedi senkidemi oylr bi durum cnm sadce plesnta asgda diemi alncakmis rahim🙄
Goncikim Aryam-15-15 canım plensanta rahme yapışık dedi yukarı çıkma şansı yok dedi.yapışık olduğu için plesentayı ayırmamız zor ayırırken çok kan kaybedersin senin hayatın riske girer dedi mecbur alacağız dedi😞
Aryam-15-15 Goncikim ya bizimki farki ozln banda rahim agzni kaptiyor demisti yukari cikma ihtmali cok yuksek dedi gitimde artik kaptmiyor rahmi demisti bana o yuzden dedim cogu kisde var ama rahmi alma gibi bisey demiyolar canim ins sagikli bi şeklide dogmun olur 🙏