Utkununannesi canım bulunduğun yerde üniversite hastanesi varmı bilmiyorum ama varsa korkma🙏Bu doğumları özel hastaneler kabul etmiyo çünkü kan ünitesi be 3. derece yoğun bakım olması şart anne hayatı için..çok kanama oluyormuş..bende 21. haftamda öğrenmiştim detaylı ultrasonda hiç bir iş yapmadan 32+3 e geldim 34 de alacağım dedi doktor çok korkuyorum😞allahım yardımcımız olsun..rahimin alınacak dedi doktor..size tek tavsiyem ilişkiden uzak durun çok ayakta kalma eğilip bükülme ve en önemlisi bebeğine iyi bak bol bol kilo aldır,hep bebeğin kilo alacağı şeyler ye,erken geleceği için toplu olsun ki küvezde çok kalmasın🤲🤲🤲Allahım şifanızı versin🤲