Esra_80_ Karakiz21 merhaba canım ☺️Evet aşırı büyük ben hiç içemiyorum zaten 🤷♀️Çok şükür bebeğim sağlıklı kilosu hatta bir hafta önde gidiyor 22 haftalığım yeni girdim 2-3 gün önce gittimde 514 grm dı boyu ise 29 cm 🙏🏻 Vitamin ise sadece damla kullanıyorum aile hekimi verdi zaten onuda kan ilacı ile birlikte ☺️Tetanoz alışı yaptırdım da vermişlerdi ☺️
Karakiz21 Esra_80_ canım senin adına çok sevindim sağlıkla bebisini kucağına alırsın Insallah Peki folik asit kullandinizmi🤗
Esra_80_ Karakiz21 evet canım ilk 3 ay kullandım sonra hatta o bitince hemen hemen vitamin almadım diyebilirim 🤷♀️DECAVİTi içemeyince 🤷♀️Mecbur öyle böyle salladım mecbur şimdi damla içiyorum ☺️Sağol canım sen ne içiyorsun peki şuan ☺️Kaç haftalık oldun
Karakiz21 Esra_80_ Canım ben şuan sadece folik asit ve kan damlası ve d vitamin damlası kullanıyorum ayreten decavitte verdi fakat decaviti hiç kullanmadım kullanmayınca düşünmüyorum şuan biz daha yeniyiz 9+4🤗❤
Esra_80_ Karakiz21 aslında DECAVİT çok iyiymişde ben içemiyorum 🤷♀️Rabbim sağlıklı sıhhatli doğurmayı nasip etsin inşallah 😍🙏🏻
Susamtanem2 Burcuckmk merhaba bende zaten makat çatlağı var kabız olmamam lazım ama decavit içince çok kötü oldum siz şuan ne kullanıyorsunuz kabız yaptı mı
Burcuckmk Susamtanem2 suan regenesis max vitamin bestiron kapsül kan ilacı aliyorum cok rahatim hic zorlanmıyorum devlet ödemiyor ama işe yarıyor Decavit ve verdikleri kan ilacı kabiz yapmisti beni hayatimda ilk defa
Susamtanem2 Burcuckmk bende decaviti 2 kez aldım ama kabız oldum çok fena canım yaniuor bugün başka ilaç bakicam
Bebikannesi Fatosef merhabalar bir ay düzenli decavit kullandım. Karaciğerlerimde yağlanma çıktı. Sebebi o muduır bilmiyorum.
Fatosef Bebikannesi ondan oluyormuş canım doktorum onermedi decaviti cigerde birikme yaptığını ve tam suzulmedigini söylemişti. Suda çözünen vitaminler kullanmamı söyledi.
Melek-akckaya21 Fatosef ben 18+2 ucuncu aydan sonra folik biraktim decvit kullaniyrum doktor zarari oldugunu soylemdi
babymert061 Fatosef bende decavit kullaniyorum hatta veren doktor baska ozelde simdi baska doktora gidiyorum devam et dedi sadece icinde iyot olmadigindan ekstra iyot damla verdi 18. Haftadayim
Aysegultkk Fatosef ben folikten sonra decavite geçtim hala da kullan 32+4 günlük hamileyim♥️ Bi zararı olmadı
Mucize_ Susamtanem2 bi kaç gün sonra kabızlıklta geçiyor. Ben ilk kullandım ishal yaptı sonra kabız şimdi düzeldi.
Mucize_ Banada ilk 5 haftalık iken öğredim hamile olduğumu kan idrar filan testi yaptı sonra decavit verdi . Sadece idrar yolu enfeksiyonu var onun için toz granil verdim onu da 1 kerelik içeçeksin dedi. Hatta özellikle sordum ben gebelik öncesi folikasit kullanmadım onu ayrı mı alacağım dedim hayır bunu kullan değerlerin güzel demişti. 8 . Haftamda KAlp sesi için gittim doktor ama farklı bi doktora gittim oda sordu folik asit kullanıyormusun ben dedim doktor bana decavit verdi taöam o zaman devam ona dedi iyi bi hapmiş decavit
Busra_korkmazz Benim tedaviyle ikiz hamileyim iki kese gordugu gun decavit ve gunde yarim 5mg folbiol verdi (2.5mg) baska bi dr a gittim oda folbiolu brak sirf decavit al dedi kafam karisti smdi..