Fatosef ben 32 haftaya girdim aylardır decavit kullanıyorum sabah kahvaltıdan hemen sonra içiyorum tok karnına farklı farklı doktorlar da gittim hepsi devam et dedi dogum kadar vitamin değerlerini o dengede tutacak ve ben faydasını gördüm yani daha hamilege karşı güçlü oluyorsun hemen folik asit gelince de ilk 3 ay kullandım onu kesti doktor kan ilaç başladı ferrum diye onu daha halan kullanıyorum o aç karnına içiliyor çok şükür bir sıkıntı olmadı bugün kadar ve doktor veriyorsa mutlaka kullanılmalı eğer ilaç yan etkilerinden biri olursa size hemen doktor tanısın ama onun harici verilen kullanın tavsiyemce 🌸