Hnd3535 canım benimde ilk gebeliğim ve benim 24 mmdi. Progestan ile uzadı 37 oldu fakat rahim ağzında gevşeme söz konusu oldu bebek büyüyünce. 3 gün içinde açılma oldu 3 mm 17. Haftada hemen serklaj oldım . Şuanda iyiyiz 22 haftadayım önermeyen doktora şaşarım ki ben 2-3 dr değiştirdim hepsi doçentti. Şimdi prof ile devam ediyorum iyiki yolumuz kesişmiş diğerlerine kalsa önemli değil yatak istırahtı bile vermiyorlardı iyiki dinlememişim o doktorları