Benim de 19. Haftamda lekeler gelmişti. O güne kadar ultrasonda doktor hep rahim ağzı çok iyi duvar gibi sağlam duruyor demişti. Sonra lekeler gelince hemen gittik bebek kanala girmiş rahim ağzı çok esnemiş. 10-15 gün adalat endol kullandım. Sonra tekrar muayene etti bebek büyüdükçe baskı yapacak önlem alalım dikiş atalım dedi. Derine kalın bir dikiş attı. Şuan 31 haftalığım hiçbir sorun yaşamadım. 3-4 hafta sonra da dikişleri alacak inşallah..