Aygul01 savmerve zaten ilk 3 ay sizden beslenmiyor o yüzden canınızı sıkmayın ama hamileliğin bogunca su tüketimi onemli pet şişesi kullanabilirsiniz odanıza koyun elinizin altında olsun. Ama az içsenizde yediginiz ictiginiz şeylerde sıvı olduğu icin çocuğunuz susuz kalmaz. Soda öneririm bide.
Tuba04 savmerve canım o haftalarda bende içemiyordum hem kusasım geliyor hem midemi bulandırıyordu sanki 18. Haftamda yavaş yavaş düzeldim şükürler olsun sende sıkma canını iyi kötü şimdi 2 bardakta olsa iç bu az evet ama hiç yoktan iyidir şimdilik
Gizemceylan savmerve az az için sürekli gözünüzün önünde dursun hep yanınızda taşıyın içine limon meyve gibi şeyler de atabilirsiniz 🌸
Aayslclk5353 cicekkizimm kesinlikle doğru aynı durumu yaşıyorum bende malasef 🙁 şimdi elimdem şu dusmuyor
Minisannesi2904 savmerve canım su içmeyi asla ihmal etme ileryene zamanlarda kum böbrek taşı ve enfeksiyon riski yüksek oluyor erken doğuma kdr götürüyo enfeksiyon bebeğin amniyon sıvısı içinde çok önemli ödem az oluyo ben gebeliğin başından 2-2,5 litre içerim bazen 3 şu an 35. Haftamdayım çok şükür ne ödemim var ne şişkinliğim idrarımda dün temiz çıktı inşallah böyle devam eder
Mrymeral savmerve ben sürekli yanıma koyuyorum günde 3 litre içmeye çalışıyorum zorla da olsa içiyorum
Mavi87 savmerve canım su içemiyorsan birşekilde sıvı al. Ayran , 2 adet sade soda,kefir, içtiğin suyuna elma dilimle limon dilimle alkali olur hem içmesi rahat olur. Doktorum böyle söyledi bana. Su içemezsen bu şekilde sıvı almaya çalış demişti