Herkese merhaba, suan 12. Haftamıza girdik ve ben su içemiyorum. Siz içiyorsanız ne yöntemlerle içebiliyorsunuz taktik verebilir misiniz🥺 Sanki az su içince az bi seyler yiyince çocuğum az besleniyor beslenemiyor gibi hissediyorum ve moralim çok bozuluyor🥺