Gizmoo hiç belirti aramayın canim belirti aramak çok üzüyor insanı benim 2 yıl önceki tup bebek de o kadar çok agrim vardi ki dedim olmadı tutmadı adet olucam heryerim ağrıyor öylesine gidip kan verdim ve sonuç pozitifti şok olmuştum o kadar ağrım olunca çok güzel bi mutluluktu hemde ikizdi ama maalesef 14.hafta da kaybettik şuan hamileyim ve hep o zamanki belirtilerimle karsilastirdim eşime caktirmiyodum ama gündüzleri hep agliyodum bu bizim 6.tup bebek ve 11 yıl oldu evleneli eşime dedim kan vericem varsa var yoksa yok çok da heveslenme dedim kan sonucuna netten baktik dedim 0 lı karneme bakayım dedim bi baktım pozitif çok şükür Rabbıme dileyen isteyen emek veren herkese nasip etsin 🤲 kimsenin kucagi boş kalmasın insallah darısı başınıza 😊