Sibbeell demek ki herkese verilmiyor canım ben baya kullanıyorum günlük iğnem var 4 günde bir iğnem var 3 günde bir bi bant var folik asit var aspirin var progesteron var aman var da var 😅 moral bozacak bişey yok ben de arada hiç belirti yok diye ağlıyorum falan sonra da rabbim vermeyecekse bida deneriz diyorum ama inşallah tutacak 🙏