Bademmmm roserosey İnşallah böyle olur güzle dileğiniz icin çok teşekkür ederim Rabbim sağsalim yavrularımızı kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
_glc1991 Bademmmm zaten diyorum hamile kaldım bide troit falan sorunlarım çıktı eşime diyorum bu yaşımdayım bu kadar doktora hastaneye gitmedim ya insan mecbur olunca gidiyor 😩😂
Bademmmm Peki tansiyonunuz yüksek çıkıyor ya idrar da protein çıkmıyor mu çünkü hep tansiyonum yüksek idrarda protein çıktı diyorlar
Bademmmm roserosey merhabalar tansiyonun durumunuz nasıl şimdi merak ettim heyecan ve korkudan yükseliyor demiştiniz simdi nasılsınız benim de çok yükseliyor çok korkuyorum heyecan korku hepsi bir arada benim
roserosey Bademmmm Merhaba🌸 Şu an hastanede hep 13/7 çıkıyor stabil, salı günü doğumum var. Tansiyon ölçtürürken derin derin nefes alıp verin burundan alın ağızdan verin biraz sakinleştiriyor tansiyonu düzeltiyor .
Bademmmm roserosey peki doğumunuz nasıl olacak peki sezeryanmı tansiyondan dolayı genel anestezi mi hayırlı doğumlar dilerim inşallah
roserosey Bademmmm Zorunlu sezaryen çünkü bebeğim makat gelişli tansiyon ile ilgili bir durum yok yani sezaryenın sebebi 🌸
Neslihan1903 Bademmmm 24 saatlik idrar vermeden bir şey söylenmez doktorunuza tanışın onu yapacaktır aynı zamanda tansiyonda çıkarsa sıkıntı oluyor
Bademmmm roserosey roserosey darısı basıma inşallah Rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah canım
roserosey Bademmmm İnşallah kuzum gönlünü ferah tut , Rabbim sanada kolay hayırlı sağlıklı bir doğum nasip etsin inşallah ❤️🥰