Bademmmm Kan tahlilleri temiz çıkıyor canım, evdende tansiyon takibi istedi Doktor . Herhangi bir yükseklik gözlemlemedim evde hatta faslasıyla düşük çıkıyor . Heyecandan belli ki zaten hastanede nefesim kesiliyor anlıyorum nabzımın yükseldiğini . Nst ye girmeye başladım 2 hafta önce nst sürekli hata verdi nabzım yüksek diye 😅Tamamen heyecandan, hemşire durumumu anladı ve maskemi çıkarttırdı herşey yolunda panik yapma diye telkinlerde bulundu o şekilde bitirdim nstyi . Doktor kontrolüm bitince tekrar ölçtürüyorum çıkmadan hastaneden tansiyon odasında düşmeye başlamış oluyor , benim ki tamamen heyecandan ve panikten yani anladığımız kadarıyla . Çünkü herşeyin yolunda olduğunu duyup işim bitince doktorla düşüşe geçiyor tansiyon, seninde öyledir yüksek ihtimal . Sen yinede günde 2 kere evden ölçüp takip et tansiyonunu 🌸