Evrem93 orası kıymetli. Saglıklı cocuga sahip olmak emin olun okadar kıymetli ki. Sezaryen dünyanın en kötü seyi bile olsa evladımız saglıklı sıhhatli olduktan somraa hic kafaya takmayın ben direk gönüllü sezaryen olcam. Fizyoterapist im ve engelli cocuklarla calısıyorum pek cogu normal dogum komplikasyonu. Kendimce en kontrollü süreç sezaryen. Agrı eşiğim cok yüksektir bebegimde baya minyon belki cok rahat normal dogurabilirim ama riske atmayacagım allahın izniyle rabbim saglıkla dogurmayı nasip etsin