058elf Minesimsek12 benim 2 doz olacağımı söyledi hemşire birini 20. Haftada oldum diğerini 24. Haftada çağırdı. Sağlık ocağını söyler size kaç doz olacağınızı ama genlde 2 doz oluyo
rahsan Gebelikte iki doz oldum ve hemşirem doğumdan 6 ay sonra yani çocuk ek gıdaya geçince üçüncü doz için gitmem gerektiğini söyledi.
3prensesannesii Herkeste farklı o zman çünkü benim 3. Gebeligim İlk gebeligimde İki tane vuruldum 2. De bir tane şimdi doktor 19 haftalıkken Gel bir tane daha vurmamiz gerek dedi
Ozge20ulu Minesimsek12 ben bugün sordum doktoruma ,özele gidiyorum iyide bı hastane eğer doğum burda olacaksan ,yaptırma dedi ama devlet hastanesinde yaptiracaksan mutlaka ol dedi ,yaptırma diyen varmı
Vkdldkc Herkese farklı doz vuruyolar doğum tarihinize göre yani eğer yaşınız küçükse 1 ya da 2 doz belli bi doğum yılı sınırları olduğu söyledi bana ebe. Ben 94lüyüm twk doz vurundum
Hamidekskr Kafam karıştı su an. Ben 11+2 yiö ben ilk gebeliğim sizce ben ne zaman tetenoz asısı olurum
Eylul58 Hamidekskr Sağlık ocağından seni aramaları lazımdı gebe olduğunu bildirdiysen tabi Haftada ve 24. Haftada cagirdilar beni
Minesimsek12 Hamidekskr sağlık ocağına git dokturuma ben gebeyim de kayıt açtır onlar sana kağıt veriyo
Veyasii 22 haftalığım ben aşıyı ne zaman olmam gerekiyor hiç vurulmadım daha önce. Yada vurulmasak ne olur?