Rabiis ya bizimde kizimiz olucak insallah 31. Haftadayiz hala isim bulamadik. Ilk baslarda Karen koymayı dusunuyorduk hatta ortads cocuk yoklen bile ilerde kizimiz olursa adini karen koyariz diyoduk şimdi diyemiyoruz vazgectik ve isim bulamiyoruz saka gibi:)