Rabiis Canım annelerim 😍 prenseslerinize hangi isimleri koydunuz veya koyacaksınız. Çok çok kararsızız önerilerinizi bekliyoruz yardım lütfeeeen🙏🏻😂🧚😍😍
Rabiis Burcussskdr Koymayı düşündüğümüz isimler arasında Asya da var ama başka isimler de bakmak istiyorum ama anlamlı olmalı bulamıyorum malesef..
3prensesannesii Bizde isim konusunda çok.kararsız kaldık iki kızım var sena ve meva yine kızım olacak bir türlü karar veremedik
Rabiis 3prensesannesii Bende artık netleşsin istiyorum isimlik magnet tarzı şeyler yapmak istiyorum kendim o yüzden 🤦🏻♀️
Rabiis 3prensesannesii Gülfem ismi çok hoşuma gidiyor Asya Zeynep duru: çok istemiştim ama eşim istemedi 🤦🏻♀️ Eslem Buğlem size de fikir olsun 🥰