sagsbry benim çevremde ve bi kac doktora sorduğumda evet hareket kısıtlaması olabilir denildi ama kordon kan akışı bu süreçte önemliymiş,bizim kordon akışında problem yok ama gecen hafta 3 gun cok ağırdı hareketleri nst girdim üst üste ve nabzı düşük cikti birsey bulamadılar ve kordondan olabilir dediler düzelmez dev etseydi acil sezeryana alınacaktım.Bu yuzden gun icinde hareketlerini takip et dediler 2 saate yakin hic hareket etmezse hemen gel dediler