Benimki de oyleydi, sonra döndü, bu defa da kordon boynuna dolandi, bu sebeple sezaryen olacagim.. ama hic uzulmeyin ben hep saglikli olmasi saglikli dogmasi icin dua ettim, hayirlisi hangi dogum sekliyse o olsun, illa normal diye kendini sartlamamali insan…