Eşim işten geldi beni görür görmez iyi misin yüzün neden şişti diye durdu döndü kaldı bugün yüzün gerçekten şişti başka yerlerimde ödem falan yok günde 2 defa buraya doğmuyor diye yazıyorum akşamdan beri de sanki kaburga ağrısı yaşıyorum belime de ağrı girmeye başladı bir de sıcak basıyor birde başım akşamdan beri ağrıyor doğuran analar bu doğuma başlangıç mı bebekte alt tarafıma vurup duruyor sanki tünel kazıyor sabah nst miz var ay hadi inşallah sabaha kadar doğar mı dersiniz ?Ve yemek pek yiyemediğim halde midem inanılmaz yanıyor sanki Boğaz’ımda ateş var halbuki en son muz yedim oda 4 saat önce Kasılma falan yok sırtımdaki kemikler ağrıyor ağrı aşağıya da iniyor 😍son 4 e girerken bebek mi geliyor dersiniz